1 Haziran 2011

Şiddetle Bekliyorum!!

   O my godd!!!!' Allahım Allahım Allahım!! Acayip heyecan yaptım bi yanda gmailim, bi yanda feysbukta mesajlar sayfam açık onu bekliyorum!! Kim diye soruyorsan eğer.. Aman niye soracaksın ki canım ne okuyan var ne uğrayan.. .) Kendi kendime günlük falan yazıyormuşum gibi geliyor. Neyse dostlar birisi okumuş blogumu ona ulaşmamı istemiş hemencecik düştüm işin peşine gözüm inbox'larda kaldı.. :) Ama şimdi gidip php çalışmam lazım.. Malum bizim hoca affetmez.. .s Zaten bugün ders çalışmamız gerekirken attık kendimizi dışarı trambolinlerde zıp zıp zıpladık!! Peki, ne oldu bu işin sonu?? Birincisi dizimi çeneme vurdum. Bu dahiyane olayı nasıl gerçekleştirdim hiç bilmiyorum sormayın. İkincisi de yarınki sınavın hocasına yakalandım.. Bu durumda yarın hoca sınavda bana ne der? "Zıp zıp zıplamayı biliyodun kızım yaz bakalım captcha'nın kodlarını!" der. Öyleyse bu kız inbox'ları açık bırakır ve gözü maillerde, aklı bi karış havada ders çalışmaya niyet ederek gider.. .) 

0 yorum:

Yorum Gönder

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.