16 Ocak 2018

Durum bildiriyorum...

   Babamın ameliyatı sorunsuzca nihayete erdi. Kendisini yoğun bakıma aldılar, iki günlük bir yoğun bakım bekleyişi sonrası servise çıkaracaklar. Bir hafta kadar daha hastanede ikamet ettikten sonra inşallah eve götürebileceğiz.

   Babam ameliyata güle oynaya gitse de, annem yelkenleri kaptı koyverdi her an "ay bayılacağım ve tansiyonum düştü" aksiyonları ile ortalığı teyakkuz halinde tutmayı başardı.

   Dün geceyi de sebepsiz bir şekilde uykusuz geçirdikten sonra kalktım işe geldim.

   Hislendim, kimsem yoktu size geldim. Şaka şaka bu sabah mutluyum.

  Güzel günler diliyorum hepinize, kucak dolusu sevgilerle.

  Applesodaa sabah haberlerini sundu, söz sende blogspot.

  Son durum: Saat 9:55 itibariyle babam uyanmış doktora "Ne zaman hamsi yiyebilirim?" diye soruyormuş. :)

16 yorum:

  1. geçmiş olsun kuzucum çok sevindim babanın iyi olmasına

    YanıtlaSil
  2. gelmiş geçmiş olsun hamsi düşünülmeye başlandı ise iş bitmiş,acil şifalar....

    YanıtlaSil
  3. Maşallah yemek istediğine göre geçmiş, geçmiş. Çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  4. :))
    Hamsi sorduysa tamamdır.
    Şimdiden gelmiş geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  5. Ahaha, hamsi sorusu harikaymış yalnız. Geçmiş gitmiş olsun, bir an önce gündelik sağlığına kavuşmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Ay zehirleniyorum ama ben bile yerdim böyle tatlı bi soru için... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben ki balık yapmam benim bile kalkıp balık yapasım geldi.

      Sil
  7. Geçmiş olsun! Bir an once hamsiye kavussun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah bir an önce hamsi yedirebiliriz, yoksa içi rahat etmez zaten. :)

      Sil
  8. ayyyyy bak geçenkiiii, anahtarlar cevabı gibi bu da bir efsaneeee. hamsi yemek ha haaa :)

    YanıtlaSil

Search

About

Bendenizle ilgili bilgiler için "Kim Bu Kız" sayfasına gidiniz lütfen.